A Frederique Constant cég Heart Beat órát ajándékozott...

…Honorees Laverne Cox, Miley Cyrus, Ava DuVernay, Helen Mirren és Scarlett Johansson számára.

A Frederique Constant szponzorálta a „Power of Women” eseményt Los Angelesben, azáltal, hogy órát ajándékozott a közös cél megvalósítása érdekében a kitüntetteknek. Aletta Stas-Bax a Frederique Constant társalapítója és az intézőbizottság tagja így nyilatkozott: „Hálásak vagyunk a kemény munkáért és a partner jótékonysági alapítványunk ajánlásáért, akik segítik a gyermekek és édesanyjaik életminőségének javítását világszerte.

Cégünk gyönyörű órákat készít, és örömmel hozzájárulunk világunk jobbá tételéhez. Vásárlóink az igazi adományozók, mivel minden eladott női automata óra után támogatjuk a partner jótékonysági alapítványunknak.”

A Frederique Constant a „Power of Women” esemény szponzora volt

A Frederique Constant cég nagy büszkeséggel szponzorálta a Variety „Power of Women” elnevezésű, a Beverly Wilshire Four Seasons szállodában tizedik alkalommal megrendezett jótékonysági ebédjét (2016. október 14.). Az esemény támogatása jól tükrözi a svájci óra márka visszaszolgáltatásra irányuló folyamatos törekvését, amelyet elsősorban különböző jótékonysági szervezeteken keresztül végez.

Az eseményen Hollywood leghumanitáriusabb hölgyeinek egy szűk csoportja jelent meg, akiknek a Variety a „Lifetime Impact Honorees” címet adta. A humanitárius törekvéseiken keresztül ezek a hölgyek jelentős változásokat értek el egyes területeken.

Az idei év kitüntetettjei tökéletesen megtestesítik a „Power of woman” kezdeményezést: a Frederique Constant cég a következő hölgyeknek fejezte ki köszönetét hihetetlen humanitárius munkájukért és személyes, változást elősegítő elkötelezettségükért: Laverne Cox, Miley Cyrus, Ava DuVernay, Helen Mirren és Scarlett Johansson.

A Frederique Constant a „Power of Women” esemény szponzora volt

A zártkörű ebéden ötszáz, hollywoodi bennfenntesekből álló meghívott vendég vett részt, akik az említett hihetetlen és inspiráló hölgyeket jöttek ünnepelni, támogatni és adózni a humanitárius törekvéseik előtt.

A Frederique Constant a Variety 2016-os „Power of Women” nevű kezdeményezés jótékonysági szponzora. A Frederique Constant cég minden kitüntetett jótékonysági szervezetének ajándékozott egy női automata Heart Beat karórát elárverezés céljából.

A Frederique Constant cég 2004 óta támogat jótékonysági programokat azáltal, hogy a női automata kollekcióból eladott minden darab karóra után 50 dollárt adományoz különböző jótékonysági szervezeteknek. Ezek a szervezetek a szívhez, gyermekekhez és a hölgyekhez kapcsolódnak. A Frederique Constant cég szlogenje a „Live your passion” (Élj szenvedéllyel!), ahogy a márka is teszi azt. A szenvedély a cég szaktudása és a jótékony célok iránti elkötelezettség mögött is egyértelműen jelen van.

Frederique Constant Heart Beat óra

2016.12.07 10:00

Chrono magazin

Merüljön el a luxus órák páratlan világában, és szerezzen időtlen élményéket velünk. Töltse le legújabb katalógusainkat most.

Bővebben