Újdonságok

A LONGINES CÉG LONDONI BUTIKJÁBAN ÜNNEPELTE 10 ÉVES PARTNERI VISZONYÁT AZ ASCOTTAL

A svájci órkészítő Longines cég a közelmúltban ünnepelte az Ascot lóversennyel kötött sikeres partnerség 10 éves fennállását. Az ascoti az Egyesült Királyság egyik vezető lóversenyepályája.

A közelmúltban ünnepelte a Longines londoni butikjában a svájci óramárka és az Ascot elmúlt évtizedet átívelő sikeres partneri viszonyát. Az Ascottal történő együttműködés 2006-ban kezdődött, amikor a márka a brit lóversenypálya hivatalos partnerévé, időmérőjévé és órájává vált. Mindez a Longines számára jelentős mérföldkő volt az európai lóversenyzés területén történő megjelenésben. A márka 1878 óta mutat érdeklődést a lovas sportok iránt, jelenleg vilgászerte számos jelentős lovas eseményen partnerként jelenik meg.

Az ünneplés alkalmából a Longines egy csekket adományozott az ascoti „The Injured Jockeys Fund” (Zsoké-biztosítópénztár) számára, amely célja a sérült zsokék és családjaik életének javítása a megfelelő segítségnyújtás, anyagi és egyéb támogatás segítségével. A „The Injured Jockeys Fund” emellett a Hercegnő támogatását is élvezi, aki a Longines 2016-os „Ladies Award” nyertese és a jótékonysági akció fővédnöke.

Emellett a Longines a speciális évforduló alkalmából megajándékozta az Ascot elnökét, Johnny Weatherbyt, egy rózsaarany lóversenyt ábrázoló, 1911-es modell szerint készült zsebórával. Az eredeti zsebórát, más kivételes, a Longines Múzemból (St. Imier, Svájc) származó történelmi darabbal együtt a butikban tekinthetik meg egy időszakos kiállítás keretében. Az Ascot megajándékozta Juan-Carlos Capellit, aki Longiness alelnöke és a nemzetközi marketing részlegvezetője, egy Yeats (az egyetlen ló, aki négy alkalommal nyerte meg az Ascot arany kupát) miniatúrával, amit Charlie Langton lovakkal foglalkozó szobrász készített.