Egyéb

MONTBLANC X MAISON KITSUNÉ – egy különösen merész kollekció bemutatása

Párizs és Tokió kulturája igencsak különbözik egymástól. Ez a differencia ihlette meg Gildas Loaëc-et, a Daft Punk korábbi menedzserét és Masaya Kuroki építészt 2002-ben. Megalkották a Maison Kitsuné nevű divat-, zene- és kávémárkát.A „kitsuné” japán szó, jelentése „róka”. A japán kulturában és mondavilágban a rókáknak különleges és fontos szerepük van. A legenda szerint a kitsuné-k rendelkeznek alakváltó képességgel is, ezáltal a sokoldalúság szimbólumaként tekintenek rájuk. A mostani alakváltó tettük a Montblanc x Maison Kitsuné kollekció!

Egy olyan együttműködés jött létre, mely másként tekint a világra, s teljes mértékben közvetíti az „Art de Vivre” -t (életművészet). Ezt a francia kifejezést értelmezik újra termékeik legyen szó divatról, zenéról vagy kávékultúráról. A Maison Kitsuné könnyedén lavírozik a különböző iparágak között, ezzel is alátámasztva sokoldalúságát. Legyen szó akár szabadidőről vagy munkáról, megállják a helyüket. S ebben vesz részt a Montblanc is. Hisszük, hogy a támogatnak és inspirálnak minket arra, hogy kövessük álmainkat és elképzeléseinket, nagyszerű dolgok jöhetnek létre.

A Montblanc klasszikus darabjai kaptak kitsuné-megjelenést: Saffiano nyomtatott bőr termékek a Maison újragondolt ’Como Fox’ logójával. Bőráruk,íróeszközök és egyéb kiegészítők is megtalálhatóak a kollekcióban, ötvözve az ikonikus Montblanc design a Maison Kitusé játékos merészségével.

S mivel a Kitsuné a zeneiparban is aktívan tevékenykedik, egy különleges fejhallgatót is terveztek közösen a Montblanc-al! Sőt a Spotify-on már meghallgatható a Kitsuné’s New,Hot & Fresh című playlist többek közt a neves DJ, MATVEЇ közreműködésével.