Hírek

Az emberek újáértelmezik a luxus érzetét a MONTBLANC kreatív igazgatója szerint

Az emberek újáértelmezik a luxus érzetét – A csúcskategóriás márkák többé már nem határozzák meg azt, hogy mit jelent a luxus a fogyasztóik számára és ez a Montblanc kreatív igazgatója szerint jó dolog. A pakisztáni születésű kreativ igazgató Zaim Kamal az elmúlt év novemberében egy new york-i rendezvényen adott interjút.

MONTBLANC

A Montblanc termékkínálata az idős során folyamatosan reflextált az ügyfelek igényeire, ennek következtében folyamatosan változott. A legismertebb prémium kategóriájú íróeszköz márka 1996-ban kezdett el luxus órákat gyártani.

Kamal az interjúban hangsúlyozta, hogy ezeket a fejlesztéseket az ügyfeleik által akart dolgok mentén valósítják meg. Szerinte az 1906-ban alapított márka azért volt olyan sikeres mert mindíg megadták az ügyfeleiknek azokat az eszközöket, amelykre szükségük volt.

Az emberek újáértelmezik a luxus érzetét a MONTBLANC kreatív igazgatója szerint

Kamal szerint már megváltozott fogyasztók ternd követési szokása. Mára az vált jellemzővé, hogy a fogyasztók nemcsak követni képesek a trendeket, de meg is határozzák azt.

A kreatív igazgató elmondta, hogy a márka nem tesz semmit annak érdekében, hogy a fiatalabb fogyasztókkal kommunikáljon. A millenniumi és a Z generáció körében mégis sikeresek és népszerűek a termékeik.

Kamal úgy gondolja, hogy a luxus, igazából nem változott meg. A változás abban áll, hogy magát a luxust a fogyasztók személyesen és egyénileg határozzák meg.

Az emberek újraértelmezik a saját luxusérzetüket és ez azt eredményezi, hogy nem nem egy márka, vagy egy designer diktálja a nagyközönségnek, hogy mi a trend. Sokkal inkább az emberek döntik el azt, hogy mi az a termék, amit luxussá szeretnének tenni.