
Az emberek újáértelmezik a luxus érzetét a MONTBLANC kreatív igazgatója szerint
Az emberek újáértelmezik a luxus érzetét – A csúcskategóriás márkák többé már nem határozzák meg azt, hogy mit jelent a luxus a fogyasztóik számára és ez a Montblanc kreatív igazgatója szerint jó dolog. A pakisztáni születésű kreativ igazgató Zaim Kamal az elmúlt év novemberében egy new york-i rendezvényen adott interjút.

A Montblanc termékkínálata az idős során folyamatosan reflextált az ügyfelek igényeire, ennek következtében folyamatosan változott. A legismertebb prémium kategóriájú íróeszköz márka 1996-ban kezdett el luxus órákat gyártani.
Kamal az interjúban hangsúlyozta, hogy ezeket a fejlesztéseket az ügyfeleik által akart dolgok mentén valósítják meg. Szerinte az 1906-ban alapított márka azért volt olyan sikeres mert mindíg megadták az ügyfeleiknek azokat az eszközöket, amelykre szükségük volt.

Kamal szerint már megváltozott fogyasztók ternd követési szokása. Mára az vált jellemzővé, hogy a fogyasztók nemcsak követni képesek a trendeket, de meg is határozzák azt.
A kreatív igazgató elmondta, hogy a márka nem tesz semmit annak érdekében, hogy a fiatalabb fogyasztókkal kommunikáljon. A millenniumi és a Z generáció körében mégis sikeresek és népszerűek a termékeik.
Kamal úgy gondolja, hogy a luxus, igazából nem változott meg. A változás abban áll, hogy magát a luxust a fogyasztók személyesen és egyénileg határozzák meg.
Az emberek újraértelmezik a saját luxusérzetüket és ez azt eredményezi, hogy nem nem egy márka, vagy egy designer diktálja a nagyközönségnek, hogy mi a trend. Sokkal inkább az emberek döntik el azt, hogy mi az a termék, amit luxussá szeretnének tenni.